piątek, 1 marca 2013

suszone grzyby

     Zwróciłem , uwagę na akcję na "durszlaku" pn.:"suszone grzyby", i nabrałem wielkiej ochoty, aby pochwalić się, jakie dorodne borowiki zebrałem jesienią w pobliskim lesie, ususzyłem i dzięki temu, mogę cieszyć się intensywnym smakiem grzybów w zimie, dodając je w wielu potrawach. Jako, że regulamin, zakłada, że można zamieścić wpis z bloga wrzucony wcześniej, na  "durszlak" więc musiałem napisać post. Ale słowo się, rzekło i w przyszłym tygodniu zrobię jakąś potrawę z moimi suszonymi borowikami. Póki co, zdjęcia świeżych grzybów i to co z nich ...zostało. Swoją drogą ciekawi mnie jakie macie metody suszenia i przechowywania grzybów, niby prosty temat, ale można chyba poruszyć na forum. Pozdrawiam, a jutro, moje ulubione mule i krewetki w maśle i czosnku z bagietką zapiekaną z masłem czosnkowym i natką pietruszki.


















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz